woensdag 14 september 2011

Goeie vent

Was hij dat niet?
Wat?
Die zijn moeder vermoord heeft?
Ja. Ik snapte het niet want het was eigenlijk best een goeie jongen.
Hattie d'r niet gewurgd met een stuk snijtouw?
Ja precies en daarna met de snoeischaar tot hapklare brokjes verwerkt. Jammer van zo'n goeie jongen.
En heeftie er toen geen saté van gemaakt en het hele dorp van een smakelijk hapje voorzien?
Klopt. Hij kwam nog bij mij langs om pindasaus te lenen en zoals ik zei, het was een beste vent dus ik deed niet moeilijk.
Ik begrijp dat ze een verder onderzoek hebben gestart. Hij zou ook een padvindertje hebben geroosterd en ik geloof dat ze zijn vader en zus ook weer gaan opgraven. Iets met landbouwgif...
Dat zijn vooraleerst allemaal geruchten. Hij mag dan een misstapje hebben begaan, ik ken hem niet anders dan als een doodgoeie vent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten