vrijdag 29 juli 2011

Het rijke digitale leven

Via mijn lijfkrant kwam ik vanmorgen op u tube terecht. Die (volks)krant is trouwens af en toe (om met Joop Visser te spreken) een enorme kutkrant. Men vindt het daar nodig om ook het rechtse geluid te laten weerklinken. Waarom? Voor Wie? Niet voor mij mag ik hopen?
Enfin (om met Bril te spreken) het stukje ging over Franse popmuziek en was dus helemaal naar mijn hart. Fip radio (dankzij Henk&Ina), eigenzinnig en stuurloos, is mijn favoriete zender.
Goed u tube dus. 'Philippe Katerine' ... probeert u het gerust even. Als hij zingt dat hij het liefst op het strand in zijn blote billies een banaan eet ben ik fan voor het leven.
Als u toch op de tube bent; 'Curb your enthusiasm', met Amerikaans joodse grappigheid een waardig opvolger van Woody Allen en Mel Brooks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten