maandag 24 januari 2011

Simpel en toch leuk

Reagerend op mijn stukje over blote mannen schreef mevrouw W. te U. het volgende:
Aangezien u - in uw niet genoeg te prijzen proza - de geklede man onbesproken laat, zal ik proberen een duit in uw zakje te doen. U moet weten ik val erg op mannen in ‘Lederhosen’ en bij navraag onder vriendinnen op de volleybal -en leesclub bleek dit voor veertig procent van de dames te gelden. Zo een lederen broek maakt van de grootste schlemiel nog een lekker ding. Ook het gemak van de voorlader, vooral in dicht op elkaar geperste menigten, is door geen kledingstuk te evenaren. Zet de man in kwestie een groen jagershoedje op en ik laat gegarandeerd een slijmspoor achter. Hoogachtend, mevrouw W. te U.
Ik kan u berichten mevrouw W. dat ik - uiteraard na ruggespraak met de baas - ben overgegaan tot aanschaf ener Lederhosen. Hij schuurt nog wat aan de dijen, dus ik ben er nog niet mee naar buiten geweest, maar ik voel nu reeds mijn zelfvertrouwen groeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten