donderdag 18 november 2010

Pure frustratie

Sinds enige tijd doe ik aan onderwaterkanoën. Ik kwam erop toen ik een poosje terug zonk met de kano en daar wat laat achterkwam. Ik bleef onder water gewoon doorpeddelen. Helemaal gefascineerd was ik en het bovenwaterkanoën had voor mij gelijk afgedaan. Wat een verrijking. Mensen die hun hoofd enige tijd in hun aquarium gehouden hebben weten precies wat ik bedoel. De stilte vult je oren en je ogen geven licht van verbazing, eerlijk waar.
Nu kreeg ik vandaag een brief in huis van het ‘comité voor al het beschikbaar water’. Men had mijn kano gerubriceerd onder de afdeling duikboten en daar binnendijks duiken met een boot verboden was werd ik beschouwd als een gevaar voor de waterstaat en of ik er maar mee wilde stoppen want anders....
Heb je een leuke hobby, is het weer niet goed. 


1 opmerking:

  1. kan ik lid worden van deze illegale club,want konoen heeft dan alleen betekenis,èn charme.Merci d'avance.md

    BeantwoordenVerwijderen